Video Servis Pest Control & Kawalan Anai-Anai Kaedah Rawatan Tanah C.S.T


Kaedah Rawatan Tanah (Corrective Soil Treatment) C.S.T

Teknik didalam video diatas ini menunjukkan kaedah menghapuskan keseluruhan keluaga anai-anai yang bersarang dikawasan rumah kita. Kaedah ini memerlukan beberapa peralatan khas seperti mesin gerudi, alat pemotong lantai, enjin pam berkuasa, alat suntikan dan bahan kimia anti anai-anai.

Kesemua alat-alat ini akan digunakan untuk menjalankan kerja-kerja rawatan tanah bagi bangunan yang telah siap dibina tidak kira bangunan lama atau baru. Pada permulaan kerja-kerja memotong permukaan lantai akan dilakukan dengan peralatan khas. Kemudian lubang-lubang akan ditebuk pula dengan mesin gerudi menebusi lantai slab.

Kerja-kerja rawatan tanah anti-anai lebih mudah dilalukan ketika rumah masih kosong seperti yang ditunjukkan diatas. Peralatan khas untuk seperti injector diperlukan untuk menyuntik bahan kimia anti anai-anai dengan bantuan mesin pam berkuasa. Semua bahan kimia anti anai-anai dibacuh dengan sukatan yang betul didalam tong yang dicampur dengan air.

Bagi setiap lubang yang telah siap ditebuk akan disuntik dengan bahan kimia anti anai-anai dengan sukatan setiap lubang 5 liter racun anai-anai. Kesemua lubang yang telah disuntik akan ditutup semula dengan baik seperti yang ditunjukkan didalam video diatas.

Kerja-kerja menghapuskan kesemua keluarga anai-anai mengambil masa 1 hari untuk sebuah rumah 2 - 3 bilik dengan 2- 3 orang juruteknik kawalan serangga.

Social Profiles

Twitter Facebook RSS Feed Email Pinterest

Ikuti Kami

Pest Control (JB) Johor

Pest Control (JB) Johor
Pest Control (JB) Johor

Kawalan Serangga Perosak & Racun Anai-Anai Pest Control

Scan Me


QRCode

Hubungi Kami

Hubungi Kami
Ada pertayaan. Hubungi kami disini

Sarang Anai-Anai di Dinding: Apa yang Perlu di Lakukan?

Sarang anai-anai didinding boleh menjadi punca kebimbangan bagi pemilik rumah , menandakan potensi penyerangan dan kerosakan kepada struktur...

Jumlah Paparan Halaman

ShinyStat

Blog Archive

Blogroll

Pest Control Johor

Contact Us: 016-7583483

Blogroll

Blogroll

Copyright © Kawalan Serangga Perosak & Racun Anai-Anai Pest Control | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com