Pest Control Servis - Cara Kawal & Basmi Cicak

Cicak merupakan salah satu makhluk perosak. Ia boleh ditemui di mana-mana tidak kira di dalam ataupun diluar rumah. 

Kehadiran cicak didalam rumah mungkin disebabkan terdapat sumber makanan yang mudah diperolehi. 

Pest Control Servis - Cara Kawal Cicak

Serangga terbang menjadi makanan utamanya. Contohnya didalam premis kediaman kita sendiri iaitu di rumah mungkin penuh dengan pelbagai jenis serangga perosak. 

Biasanya serangga ini berterbangan di lampu-lampu akan membuatkan cicak minat tinggal di situ. Cicak akan bersembunyi dicelah-celah kayu berdekatan dengan lampu untuk mendapatkan makanan.

Serangga terbang seperti anai-anai dan semut-semut dewasa yang biasanya dipanggil kelkatu menjadi makanan cicak. Selain itu, lipas, lalat termasuk nyamuk juga menjadi makan kegemaran cicak.

Semakin banyak serangga yang ada didalam rumah maka akan menjadi lebih banyak cicak membiak. 

Cara Menghindari Cicak...

Kita boleh hapus kan cicak-cicak dengan cara membuang kan kesemua makanannya. Buang kan semua makanan cicak seperti lipas, lalat, nyamuk, semut dan anai-anai dewasa. 

Cuba usahakan dengan apa cara, supaya semua serangga-serangga yang menjadi makanan cicak ini dihapuskan sepenuhnya. Samada anda melakukan sendiri atau mengupah Pest Control itu pilihan anda sendiri.

Bagi anda yang ingin melakukan sendiri anda boleh lakukan sendiri memasang perangkap lekat seperti gam. Pasang kan umpan yang sesuai dan letak kan perangkap lekat seperti gam di lokasi yang banyak cicak. 

Jika dilakukan dengan betul pasti setiap perangkap akan mengena. Jika tidak mengena jangan buang masa. 

Pest Control - Semburan Cicak

Dapatkan khidmat Pest Control atau pembasmi serangga perosak dengan segera. Mengupah syarikat pest control adalah jalan terbaik bagi menyelesaikan masalah ancaman cicak.

Hubungi syarikat pest control yang berdekatan dengan tempat anda. Di Johor Bahru terdapat banyak syarikat pest control yang dapat membantu menghapus kan serangga perosak seperti cicak. 

Di antara syarikat pest control yang boleh dihubungi ialah SeeToo Pest Control, Ridpest, NLC General Pest Control, Diamond Pest Control, MNI Pest Solution, Far East Pest Control, Cleanpro Pest Control, Naza Pest Control dan banyak lagi yang akan di senaraikan pada post akan datang.

Perangkap Cicak - Pest Control

Mereka adalah syarikat yang berpengalaman dalam bidang kawalan serangga perosak. Dapatkan pemeriksaan dan sebut harga secara percuma. 

Biasanya syarikat perkhidmatan seperti pest control memilik banyak berpengalaman dalam kerja-kerja pengendalian perosak. Mereka akan memberikan khidmat nasihat dan langkah-langkah pencegahan cicak mengikut bajet dan keperluan pelanggan.

Pelan Jaminan Bebas Dari Ancaman Cicak

Melanggan pelan General Pest Control adalah rancangan yang bagus bagi menghapus kan semua serangga perosak termasuk cicak. Rawatan pencegahan berkala bagi menghapus kan semua perosak seperti cicak juga disediakan oleh mana-mana syarikat pest control. Rumah kediaman anda bebas dari ancaman serangga sepanjang masa. 

Hubungi 016-7583483 (Asmid) untuk sebarang pertanyaan mengenai serangga perosak.

Social Profiles

Twitter Facebook RSS Feed Email Pinterest

Ikuti Kami

Pest Control (JB) Johor

Pest Control (JB) Johor
Pest Control (JB) Johor

Kawalan Serangga Perosak & Racun Anai-Anai Pest Control

Scan Me


QRCode

Hubungi Kami

Hubungi Kami
Ada pertayaan. Hubungi kami disini

Sarang Anai-Anai di Dinding: Apa yang Perlu di Lakukan?

Sarang anai-anai didinding boleh menjadi punca kebimbangan bagi pemilik rumah , menandakan potensi penyerangan dan kerosakan kepada struktur...

Jumlah Paparan Halaman

ShinyStat

Blog Archive

Blogroll

Pest Control Johor

Contact Us: 016-7583483

Blogroll

Blogroll

Copyright © Kawalan Serangga Perosak & Racun Anai-Anai Pest Control | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com